loading...

اخبار برنامه نويسي

اخبار برنامه نويسي

بازدید : 191
شنبه 22 آذر 1399 زمان : 19:02

مقدمه
7 آه این ظرفیت باتری Samsung Galaxy M51 است که امروز برای شما داریم. مطمئناً می توانید با آن 7000 میلی آمپر ساعت تماس بگیرید (با تشکر ، SI) ، اما در چنین ظرفیت های بزرگ و گرد ، ممکن است به دنبال نمادها و ارزش شوک اضافی باشیم.
چیزهای زیادی بیش از حد هیجان انگیز در این صفحه کهکشان وجود ندارد ، اما چیزهای زیادی نیز از دست رفته نیست. یک چیپ ست اسنپدراگون 730G باید عملکرد خوبی داشته باشد بدون اینکه فشار زیادی به باتری وارد شود ، صفحه نمایش 6.7 اینچی SuperAMOLED بزرگ و مرکب است و دوربین 64 مگاپیکسلی یک درجه بالاتر از واحد اصلی 48MP است.

برای بررسی بقیه مقالات به اینجا مراجعه کنید.

آنچه از دست رفته است ، میزان تازه سازی بالای آن صفحه نمایش است و پنل های 90 هرتز در محدوده قیمت M51 بسیار رایج هستند ، همچنین پنل عجیب 120 هرتز نیز نمایش داده می شود. یک دوربین تله ای نیز می توانست خوب باشد ، اگرچه تلس در این بخش دقیقاً جریان اصلی نیست. در M51 نیز پشتیبانی از 5G وجود ندارد.

در حقیقت ، با عبور از لیست بالا ، ممکن است متوجه شوید که Galaxy M51 تا جایی که اعداد وجود دارد هیچ شباهتی به A71 ندارد - البته به جز تعداد 7Ah (باتری A71 برابر با 4.5Ah است). تغییر دیگر ، جابجایی سنسور اثر انگشت است - A71 آن را در زیر نمایشگر قرار می دهد ، M51 یک راه حل جانبی پیدا می کند.

مشخصات تنها نیمی از ماجرا را بازگو می کند و ما مطمئن خواهیم بود که چگونه ترجمه آنها به عملکرد واقعی تبدیل می شود. اما ابتدا نگاهی به بسته نرم افزاری خرده فروشی بیندازید.
Galaxy M51 در یک جعبه مقوایی سفید و سفید ساده وارد بازار می شود ، اما در قسمت بالای آن یک چاپ رنگی براق برای کمی پاپ اضافی وجود دارد.
در داخل ، سامسونگ همه موارد مهم را در خود جای داده است - شما یک شارژر ، یک کابل USB-C و یک سری هدفون تهیه می کنید. شارژر در حال حاضر بهترین شارژر نیز هست - شارژر 25 واتی که از تحویل برق USB با PPS پشتیبانی می کند. چیزی که آن را در جعبه ایجاد نکرد ، نوعی محافظ است - ما کم و بیش عادت کرده ایم که یک سیلیکون شفاف اساسی را با تلفن های موجود در این بخش پیدا کنیم.

طرح
Galaxy M51 بدون شک یک سامسونگ است و یکی از بزرگترین آنهاست. این باید باشد - با صفحه نمایش 6.7 اینچی و ظرفیت باتری که باعث می شود صدای آن بیشتر شبیه به یک پاوربانک باشد تا یک تلفن ، کوچک و سبک بودن آن به وضوح در بالای لیست اولویت های این Galaxy قرار ندارد.
با گفتن این ، با توجه به ادراکات فعلی ما ، این گوشی بیشتر از اندازه معقول است. این ابعاد با ابعاد 163.9x76.3x9.5 میلی متر در همان ردپای A71 که ذکر کردیم جای می گیرد و به خودی خود یک تلفن "بزرگ" نیست. با این حال ، این شماره سوم است که M51 را برجسته می کند - با نیمرخ تقریباً یک سانتی متر کامل ضخامت ، این گوشی ضخیم تر از بیشتر گوشی های موجود در سال 2020 است.

کناره های گرد از پشت تا حدی به کاهش آن کمک می کند ، بنابراین تلفن در دست شما مانند آجر احساس نمی کند ، اما حتی پس از آن ، یک واحد کوچک است.
البته سبک هم نیست ، اگرچه احتمالاً ملموس است. این را تصور نکنید که اگر ما می خواهیم 213 گرم آن را کم اهمیت بدانیم ، اما وقتی یک آیفون 12 پرو حداکثر 228 گرم است و گلکسی اس 20 اولترا 222 گرم است ، M51 به نوعی ما را تحت تأثیر قرار نمی دهد. در اینجا ، به علاوه آیا ما گفتیم که این یک باتری 7 آمپر ساعتی دارد؟
هیچ رازی نیست که سامسونگ چگونه این مقدار لیتیوم را در تلفن جای دهد اما سنگین بودن آن به اندازه دیوانه نیست - آنها از پلاستیک استفاده کردند که در آن دو دستگاه برتر در بالا شیشه و فلز وجود دارد. پنل پشتی گلکسی M51 پلاستیکی است و همچنین قاب میانی که همه چیز را کنار هم نگه داشته است.

یک بار دیگر ، می توان گفت که پلاستیک در مورد دوام در گوشی های هوشمند چیز بدی نیست و تنها نقطه ضعف آن این است که احساس زیبایی نمی کند. هنگامی که M51 روی صفحه نقاشی بود ، ظرافت دقیقاً در کنار جمع و جور بودن بود و شما خوب و بد را می گیرید.
این به معنای ارزان بودن تلفن نیست ، نه. اگر چیزی وجود داشته باشد ، وزن و ضخامت به آن حس قابل توجهی می بخشد و بر اساس ارتباط ، احساس با کیفیتی بالا می دهد. و یک عارضه مثبت خط کمر 9.5 میلی متری این است که خوشه دوربین می تواند در داخل ضخامت گوشی قرار بگیرد ، در حالی که دو میلی متر بیرون نمی زند.

بسیار خوب ، این فقط تا حدی درست است - اطراف پنجره دوربین کاملاً برجسته است ، اما چیزی شبیه به مجموعه های بیرون زده روی آنهایی نیست که باتری های کوچک و زیر 7 آمپر ساعت دارند.
ما اشاره کردیم که این قاب پلاستیکی است ، اما اجازه دهید آنچه را که روی آن است ، بررسی کنیم. با شروع مهمترین بیت ، دکمه روشن / خاموش / کلید خوان / اثر انگشت در سمت راست قرار دارد.

در اینجا لازم است چندین چیز گفته شود. یکی ، قد M51 ظاهراً اجازه سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را نمی دهد ، حتی اگر نمایشگر OLED اجازه می دهد - خانمها یکی از آنها را نمی گیرند و بس. دو ، دسته دکمه / سنسور بالا ، بسیار بالاتر از نقطه میانی قرار گرفته است و رسیدن به آن ، به ویژه با انگشت اشاره چپ ، به کمی کشش نیاز دارد. سه مورد ، همانند سایر خواننده های اثر انگشت نصب شده در کنار ، این مورد نیز مستعد ثبت ورودی است درصورتی که بخواهید - در راه ورود به جیب ، یا هنگامی که فقط تلفن خود را در داخل جیب خود نگه دارید هم.

یک راه حل برای آخرین بیت در نرم افزار وجود دارد ، جایی که می توانید تلفن را تنظیم کنید تا به جای فقط یک ضربه ، روی دکمه فشار دهید. موقعیت نیز چیزی است که شما به مرور به آن عادت می کنید. اما چرا در وهله اول از سنسور زیر نمایشگر استفاده نمی کنیم؟
به هر حال ، در بالای خواننده اثر انگشت میزان صدا وجود دارد. این حتی بالاتر از حد معمول است ، اما در جایگاه آن مسئله کمی یافتیم. خوب هم کلیک می کند.

در طرف مقابل ، شکاف کارت قرار دارد. سینی های کارت سه گانه در قلب ضرب المثل ما جایگاه ویژه ای دارند. M51 دو سیم کارت نانو و یک microSD را در اختیار شما قرار می دهد و همه تنوع لازم را برای شما فراهم می کند.

خواننده اثر انگشت و دکمه تنظیم صدا در سمت راست - بررسی Samsung Galaxy M51 شیار کارت در سمت چپ - بررسی Samsung Galaxy M51
خواننده اثر انگشت و دکمه تنظیم صدا در سمت راست • شیار کارت در سمت چپ

در انتهای بالای قاب چیزی به جز یک میکروفون ثانویه وجود ندارد ، و بیت های مهم دیگر را در پایین قرار می دهد. در اینجا می توانید پورت USB-C ، جک هدفون 3.5 میلی متری ، بلندگو و میکروفون اصلی را پیدا کنید.
در قسمت جلویی ، آن صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED را دارید که با حاشیه های "معقول" احاطه شده است. حاشیه های سیاه اطراف صفحه را حداقل نمی نامیم ، اما آنها بزرگ هم نیستند - فرض کنیم آنها هم مناسب موقعیت بازار و هم زمان هستند.
این پنل دارای مارک Infinity-O است ، به این معنی که یک سوراخ سوراخ دایره ای برای دوربین سلفی وجود دارد و این یکی در وسط قرار دارد. نمونه های کوچکتر را به عنوان مثال در Galaxy A51 5G مشاهده کرده ایم ، اما M از نوع M است. یک ورق Gorilla Glass 3+ از پیکسل ها در برابر خراش محافظت می کند.
به طور کلی ، طراحی M51 تقریباً شبیه هر سامسونگ اخیر ، بزرگ یا کوچک ، مقرون به صرفه یا ارزان استمنفی گزینه های اصلی حق بیمه نیستند ، اما پلاستیک های استفاده شده در اینجا ظاهر خوبی دارند و احساس خوبی دارند ، به علاوه M51 به هیچ عنوان ادعای حق بیمه نمی کند. این بزرگ و سنگین است ، اما در استفاده از آن اندازه بزرگ و سنگین نیست که با مشاهده اعداد در صفحه مشخصات ، تصور کنید. مطمئناً ما از بیشتر مصالحه هایی که سامسونگ در این مورد به ما ارائه می دهد ، بدش نمی آید.

صفحه نمایش جامد ، اگر تا حدی اساسی ، 6.7 اینچی AMOLED
Galaxy M51 با صفحه نمایش 6.7 اینچی SuperAMOLED Plus همراه است. وضوح آن 1080x2400px با نسبت ابعاد 20: 9 برای تراکم پیکسل 393ppi است. این ویژگی که اکثر میان رده ها از آن استفاده کرده اند کم است - نرخ تازه سازی بالا. M51 دارای یک پنل 60Hz معمولی است.
با این حال پانل بدی نیست. ما هنگام کار دستی با لغزنده ، حداکثر روشنایی 677nits را در حالت Adaptive و در زیر نور مستقیم و 373nits را اندازه گیری کردیم. افزایش خودکار آن را به اندازه پرچمداران نمی برد ، اما به راحتی به اندازه کافی روشن است ، در حالی که حداکثر روشنایی دستی تقریباً با رفتار معمولی OLED سامسونگ برابر است. OnePlus Nord و Reno4 Pro در صورت درخواست نور محیط می توانند روشن تر شوند ، اما Realme 7 Pro 100nits پایین تر است.

M51 همچنین قادر به تولید منطقی وفادارانه رنگ است. حالت های زنده و طبیعی موجود است. Natural یکی از مواردی است که برای محتوای sRGB تنظیم شده است و در آزمایش ما deltaE2000 متوسط 2.5 را ارائه می دهد که کاملاً "دقیق رنگ" است. به طور طبیعی ، این حالت 'Natural' متمرکز بر sRGB دارای یک نگاه کلی ذهنی است.

خوب است که از جعبه خارج می شوید و صفحه نمایش Galaxy M51 را روی "Vivid" تنظیم می کنید که در آن گستره وسیع است و رنگها تند هستند. ما این حالت را با نمونه های رنگی DCI-P3 تست کردیم و به طور متوسط 3.7 واحد انحراف داشتیم که تقریباً هم وجود دارد. این انحراف در کل بد نیست ، اما رنگ سفید مایل به آبی دارد (دلتا 8). این را می توان با لمس کشویی پنج موقعیت خنک تا گرم یک بریدگی به سمت راست یا تا گرمترین تنظیم ثابت کرد ، هر کدام deltaE متوسط حدود 3 و سفید را در 4 واحد خارج از مارک ارائه می دهد.

هیچ ادعای HDR از صفحات مشخصات M51 ارائه نمی شود ، اما تلفن نسخه های HDR محتوای سازگار را در YouTube و Amazon Prime Video پخش می کند. با اینکه تلفن از مشخصات Widevide Level 1 برای DRM مطابقت دارد ، هیچ پخش HDR در Netflix در دسترس نیست.
ادعای اصلی شهرت گلکسی M51 عمر باتری است - سلول 7000 میلی آمپری در داخل آن بزرگترین سلول است که در یک تلفن مارک بزرگ دیده ایم. همانطور که آزمایش ما ثابت کرد ، با ظرفیت بسیار زیاد ، استقامت زیادی به دست می آید.

ما با 53 بار مکالمه صوتی با یک بار شارژ M51 ، رکوردی که Galaxy به طور مشترک با Moto G9 Plus ثبت می کند ، به ثبت رسیده است. M51 همچنین برای 25+ ساعت فیلم حلقه ای آفلاین یا 17 ساعت وبگردی Wi-Fi مناسب است - موارد قابل توجه. با فاکتور گرفتن در حالت آماده به کار ، به گلکسی M51 به امتیاز کلی استقامت 156 ساعت می رسیم.

منبع:ماهتل

مقدمه
7 آه این ظرفیت باتری Samsung Galaxy M51 است که امروز برای شما داریم. مطمئناً می توانید با آن 7000 میلی آمپر ساعت تماس بگیرید (با تشکر ، SI) ، اما در چنین ظرفیت های بزرگ و گرد ، ممکن است به دنبال نمادها و ارزش شوک اضافی باشیم.
چیزهای زیادی بیش از حد هیجان انگیز در این صفحه کهکشان وجود ندارد ، اما چیزهای زیادی نیز از دست رفته نیست. یک چیپ ست اسنپدراگون 730G باید عملکرد خوبی داشته باشد بدون اینکه فشار زیادی به باتری وارد شود ، صفحه نمایش 6.7 اینچی SuperAMOLED بزرگ و مرکب است و دوربین 64 مگاپیکسلی یک درجه بالاتر از واحد اصلی 48MP است.

برای بررسی بقیه مقالات به اینجا مراجعه کنید.

آنچه از دست رفته است ، میزان تازه سازی بالای آن صفحه نمایش است و پنل های 90 هرتز در محدوده قیمت M51 بسیار رایج هستند ، همچنین پنل عجیب 120 هرتز نیز نمایش داده می شود. یک دوربین تله ای نیز می توانست خوب باشد ، اگرچه تلس در این بخش دقیقاً جریان اصلی نیست. در M51 نیز پشتیبانی از 5G وجود ندارد.

در حقیقت ، با عبور از لیست بالا ، ممکن است متوجه شوید که Galaxy M51 تا جایی که اعداد وجود دارد هیچ شباهتی به A71 ندارد - البته به جز تعداد 7Ah (باتری A71 برابر با 4.5Ah است). تغییر دیگر ، جابجایی سنسور اثر انگشت است - A71 آن را در زیر نمایشگر قرار می دهد ، M51 یک راه حل جانبی پیدا می کند.

مشخصات تنها نیمی از ماجرا را بازگو می کند و ما مطمئن خواهیم بود که چگونه ترجمه آنها به عملکرد واقعی تبدیل می شود. اما ابتدا نگاهی به بسته نرم افزاری خرده فروشی بیندازید.
Galaxy M51 در یک جعبه مقوایی سفید و سفید ساده وارد بازار می شود ، اما در قسمت بالای آن یک چاپ رنگی براق برای کمی پاپ اضافی وجود دارد.
در داخل ، سامسونگ همه موارد مهم را در خود جای داده است - شما یک شارژر ، یک کابل USB-C و یک سری هدفون تهیه می کنید. شارژر در حال حاضر بهترین شارژر نیز هست - شارژر 25 واتی که از تحویل برق USB با PPS پشتیبانی می کند. چیزی که آن را در جعبه ایجاد نکرد ، نوعی محافظ است - ما کم و بیش عادت کرده ایم که یک سیلیکون شفاف اساسی را با تلفن های موجود در این بخش پیدا کنیم.

طرح
Galaxy M51 بدون شک یک سامسونگ است و یکی از بزرگترین آنهاست. این باید باشد - با صفحه نمایش 6.7 اینچی و ظرفیت باتری که باعث می شود صدای آن بیشتر شبیه به یک پاوربانک باشد تا یک تلفن ، کوچک و سبک بودن آن به وضوح در بالای لیست اولویت های این Galaxy قرار ندارد.
با گفتن این ، با توجه به ادراکات فعلی ما ، این گوشی بیشتر از اندازه معقول است. این ابعاد با ابعاد 163.9x76.3x9.5 میلی متر در همان ردپای A71 که ذکر کردیم جای می گیرد و به خودی خود یک تلفن "بزرگ" نیست. با این حال ، این شماره سوم است که M51 را برجسته می کند - با نیمرخ تقریباً یک سانتی متر کامل ضخامت ، این گوشی ضخیم تر از بیشتر گوشی های موجود در سال 2020 است.

کناره های گرد از پشت تا حدی به کاهش آن کمک می کند ، بنابراین تلفن در دست شما مانند آجر احساس نمی کند ، اما حتی پس از آن ، یک واحد کوچک است.
البته سبک هم نیست ، اگرچه احتمالاً ملموس است. این را تصور نکنید که اگر ما می خواهیم 213 گرم آن را کم اهمیت بدانیم ، اما وقتی یک آیفون 12 پرو حداکثر 228 گرم است و گلکسی اس 20 اولترا 222 گرم است ، M51 به نوعی ما را تحت تأثیر قرار نمی دهد. در اینجا ، به علاوه آیا ما گفتیم که این یک باتری 7 آمپر ساعتی دارد؟
هیچ رازی نیست که سامسونگ چگونه این مقدار لیتیوم را در تلفن جای دهد اما سنگین بودن آن به اندازه دیوانه نیست - آنها از پلاستیک استفاده کردند که در آن دو دستگاه برتر در بالا شیشه و فلز وجود دارد. پنل پشتی گلکسی M51 پلاستیکی است و همچنین قاب میانی که همه چیز را کنار هم نگه داشته است.

یک بار دیگر ، می توان گفت که پلاستیک در مورد دوام در گوشی های هوشمند چیز بدی نیست و تنها نقطه ضعف آن این است که احساس زیبایی نمی کند. هنگامی که M51 روی صفحه نقاشی بود ، ظرافت دقیقاً در کنار جمع و جور بودن بود و شما خوب و بد را می گیرید.
این به معنای ارزان بودن تلفن نیست ، نه. اگر چیزی وجود داشته باشد ، وزن و ضخامت به آن حس قابل توجهی می بخشد و بر اساس ارتباط ، احساس با کیفیتی بالا می دهد. و یک عارضه مثبت خط کمر 9.5 میلی متری این است که خوشه دوربین می تواند در داخل ضخامت گوشی قرار بگیرد ، در حالی که دو میلی متر بیرون نمی زند.

بسیار خوب ، این فقط تا حدی درست است - اطراف پنجره دوربین کاملاً برجسته است ، اما چیزی شبیه به مجموعه های بیرون زده روی آنهایی نیست که باتری های کوچک و زیر 7 آمپر ساعت دارند.
ما اشاره کردیم که این قاب پلاستیکی است ، اما اجازه دهید آنچه را که روی آن است ، بررسی کنیم. با شروع مهمترین بیت ، دکمه روشن / خاموش / کلید خوان / اثر انگشت در سمت راست قرار دارد.

در اینجا لازم است چندین چیز گفته شود. یکی ، قد M51 ظاهراً اجازه سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را نمی دهد ، حتی اگر نمایشگر OLED اجازه می دهد - خانمها یکی از آنها را نمی گیرند و بس. دو ، دسته دکمه / سنسور بالا ، بسیار بالاتر از نقطه میانی قرار گرفته است و رسیدن به آن ، به ویژه با انگشت اشاره چپ ، به کمی کشش نیاز دارد. سه مورد ، همانند سایر خواننده های اثر انگشت نصب شده در کنار ، این مورد نیز مستعد ثبت ورودی است درصورتی که بخواهید - در راه ورود به جیب ، یا هنگامی که فقط تلفن خود را در داخل جیب خود نگه دارید هم.

یک راه حل برای آخرین بیت در نرم افزار وجود دارد ، جایی که می توانید تلفن را تنظیم کنید تا به جای فقط یک ضربه ، روی دکمه فشار دهید. موقعیت نیز چیزی است که شما به مرور به آن عادت می کنید. اما چرا در وهله اول از سنسور زیر نمایشگر استفاده نمی کنیم؟
به هر حال ، در بالای خواننده اثر انگشت میزان صدا وجود دارد. این حتی بالاتر از حد معمول است ، اما در جایگاه آن مسئله کمی یافتیم. خوب هم کلیک می کند.

در طرف مقابل ، شکاف کارت قرار دارد. سینی های کارت سه گانه در قلب ضرب المثل ما جایگاه ویژه ای دارند. M51 دو سیم کارت نانو و یک microSD را در اختیار شما قرار می دهد و همه تنوع لازم را برای شما فراهم می کند.

خواننده اثر انگشت و دکمه تنظیم صدا در سمت راست - بررسی Samsung Galaxy M51 شیار کارت در سمت چپ - بررسی Samsung Galaxy M51
خواننده اثر انگشت و دکمه تنظیم صدا در سمت راست • شیار کارت در سمت چپ

در انتهای بالای قاب چیزی به جز یک میکروفون ثانویه وجود ندارد ، و بیت های مهم دیگر را در پایین قرار می دهد. در اینجا می توانید پورت USB-C ، جک هدفون 3.5 میلی متری ، بلندگو و میکروفون اصلی را پیدا کنید.
در قسمت جلویی ، آن صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED را دارید که با حاشیه های "معقول" احاطه شده است. حاشیه های سیاه اطراف صفحه را حداقل نمی نامیم ، اما آنها بزرگ هم نیستند - فرض کنیم آنها هم مناسب موقعیت بازار و هم زمان هستند.
این پنل دارای مارک Infinity-O است ، به این معنی که یک سوراخ سوراخ دایره ای برای دوربین سلفی وجود دارد و این یکی در وسط قرار دارد. نمونه های کوچکتر را به عنوان مثال در Galaxy A51 5G مشاهده کرده ایم ، اما M از نوع M است. یک ورق Gorilla Glass 3+ از پیکسل ها در برابر خراش محافظت می کند.
به طور کلی ، طراحی M51 تقریباً شبیه هر سامسونگ اخیر ، بزرگ یا کوچک ، مقرون به صرفه یا ارزان استمنفی گزینه های اصلی حق بیمه نیستند ، اما پلاستیک های استفاده شده در اینجا ظاهر خوبی دارند و احساس خوبی دارند ، به علاوه M51 به هیچ عنوان ادعای حق بیمه نمی کند. این بزرگ و سنگین است ، اما در استفاده از آن اندازه بزرگ و سنگین نیست که با مشاهده اعداد در صفحه مشخصات ، تصور کنید. مطمئناً ما از بیشتر مصالحه هایی که سامسونگ در این مورد به ما ارائه می دهد ، بدش نمی آید.

صفحه نمایش جامد ، اگر تا حدی اساسی ، 6.7 اینچی AMOLED
Galaxy M51 با صفحه نمایش 6.7 اینچی SuperAMOLED Plus همراه است. وضوح آن 1080x2400px با نسبت ابعاد 20: 9 برای تراکم پیکسل 393ppi است. این ویژگی که اکثر میان رده ها از آن استفاده کرده اند کم است - نرخ تازه سازی بالا. M51 دارای یک پنل 60Hz معمولی است.
با این حال پانل بدی نیست. ما هنگام کار دستی با لغزنده ، حداکثر روشنایی 677nits را در حالت Adaptive و در زیر نور مستقیم و 373nits را اندازه گیری کردیم. افزایش خودکار آن را به اندازه پرچمداران نمی برد ، اما به راحتی به اندازه کافی روشن است ، در حالی که حداکثر روشنایی دستی تقریباً با رفتار معمولی OLED سامسونگ برابر است. OnePlus Nord و Reno4 Pro در صورت درخواست نور محیط می توانند روشن تر شوند ، اما Realme 7 Pro 100nits پایین تر است.

M51 همچنین قادر به تولید منطقی وفادارانه رنگ است. حالت های زنده و طبیعی موجود است. Natural یکی از مواردی است که برای محتوای sRGB تنظیم شده است و در آزمایش ما deltaE2000 متوسط 2.5 را ارائه می دهد که کاملاً "دقیق رنگ" است. به طور طبیعی ، این حالت 'Natural' متمرکز بر sRGB دارای یک نگاه کلی ذهنی است.

خوب است که از جعبه خارج می شوید و صفحه نمایش Galaxy M51 را روی "Vivid" تنظیم می کنید که در آن گستره وسیع است و رنگها تند هستند. ما این حالت را با نمونه های رنگی DCI-P3 تست کردیم و به طور متوسط 3.7 واحد انحراف داشتیم که تقریباً هم وجود دارد. این انحراف در کل بد نیست ، اما رنگ سفید مایل به آبی دارد (دلتا 8). این را می توان با لمس کشویی پنج موقعیت خنک تا گرم یک بریدگی به سمت راست یا تا گرمترین تنظیم ثابت کرد ، هر کدام deltaE متوسط حدود 3 و سفید را در 4 واحد خارج از مارک ارائه می دهد.

هیچ ادعای HDR از صفحات مشخصات M51 ارائه نمی شود ، اما تلفن نسخه های HDR محتوای سازگار را در YouTube و Amazon Prime Video پخش می کند. با اینکه تلفن از مشخصات Widevide Level 1 برای DRM مطابقت دارد ، هیچ پخش HDR در Netflix در دسترس نیست.
ادعای اصلی شهرت گلکسی M51 عمر باتری است - سلول 7000 میلی آمپری در داخل آن بزرگترین سلول است که در یک تلفن مارک بزرگ دیده ایم. همانطور که آزمایش ما ثابت کرد ، با ظرفیت بسیار زیاد ، استقامت زیادی به دست می آید.

ما با 53 بار مکالمه صوتی با یک بار شارژ M51 ، رکوردی که Galaxy به طور مشترک با Moto G9 Plus ثبت می کند ، به ثبت رسیده است. M51 همچنین برای 25+ ساعت فیلم حلقه ای آفلاین یا 17 ساعت وبگردی Wi-Fi مناسب است - موارد قابل توجه. با فاکتور گرفتن در حالت آماده به کار ، به گلکسی M51 به امتیاز کلی استقامت 156 ساعت می رسیم.

منبع:ماهتل

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 258
  • بازدید کلی : 11790
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی